Saturday 5 October 2013

Set Slimming


Herb-Lax
Perbezaan Shaklee dengan Produk lain;

Ramuan yang digunakan terdiri daripada kombinasi sains perubahan tradisi dan teknologibarat.
Ia mengandungi 9 herba semulajadi; alfalafa leaves, senna leaves, anise seed, blue malva flower, buckhorn bark, licorice root, rhubarb root, fennel seed dan culver's root. Sifatnya yang menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut terbukti kesesuaiannya secara klinikal untuk digunakan oelh tubuh kita untuk jangka masa panjang.

Manfaat Utama:
Pembersihan Najis yang tersekat
Merangsang usus untuk mempercepatkan pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
Membantu Masalah Sembelit.
Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula prosespergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsung membantu masalah sembelit.
Mengempiskan perut.
Ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. Sesuai diambil seperti biasa atau dicampurkan dalam air panas, sebagai minuman teh herba.

PERHATIAN!!!

Mereka yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit-birit pada peringkat awal pengambilan. Manakala di bawah kondisi normal, Herb-Lax menampakkan kesan dalam tempoh 8-12 jam selepas pengambilan.

Mereka yang mempunyai masalah sembelit yang serius boleh meningkatkan dos pengambilan kepada 5-8 biji dan boleh kembali kepada dos biasa setelah proses penghadaman /pembuangan kembali normal. 

##############
Formulasi yang dipaten

Senna Leaves : Merangsang tindakan pembersihan yang lembut pada usus dan perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak.

Buckhorn bark : Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus

Licorice root : Membantu proses detoksifikasi

Fennel Seeds : Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalah sembelit dan kembung perut atau usus.

Anise seeds : Merangsang pengeluaran jus gastrik untuk membantu proses pencernaan.

Rhubarb root: Herba yang banyak digunakan dalam perubaan Cina untuk digunakan sebagai antibiotic.

Blue malva flower : Membantu masalah lebihan air dalam badan dan asma.

Alfalfa leaves : Membersihkan usus, darah dan hati.


Lecithin
Perbezaan Shaklee dengan Produk lain;

Diesktrak dari kacang soya organik bukn -GMO, setiap kapsul mengandungi 520mg lecithin soya termasuk 80mg kolin dan 48mg inositol,. Lecithin yang dirembeskan oleh tubuh akan menghasilkan acetyl-kolin, inositol, fosforus dan lemak tak tepu

Manfaat Utama:

✔ Menyerap vitamin yang larut lemak : Membantu tubuh dalam menyerap vitamin A, D, E dan yang larut lemak.
✔ Melindungi hati : Mengahalang enapan lemak dihati, sirosis hati dan hati berlemak. Juga membantu memulihkan kesihatan hati.
✔ Pemecahan lemak dan kolestrol : Lecithin bertindak sebagai "pembersih" salurdarah, pengambilan tambahan  membantu mengemulsi lemak, kolestrol dan trigliserid di dalam tubuh.
✔ Pelangsingan : Menghalang obesiti, pengambilan dalam kuantiti yang banyak mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang seimbang.
✔ Mencantikkan otot dan kulit : Membentuk membran sel, melembabkan dan menghaluskan kulit untuk kulit yang cantik, mengaktifkan metabolisma sel dan melambatkan penuaan.
✔ Memperbaiki alergi - Menghalang platelet darah dari mengaktifkan tisu gegelung didalam salur darah, seterusnya mempertingkatkan alergi seperti penyakit kulit - dermatitis, demam alergi.
✔ Menghalang kejadian batu karang : 90% dari batu karang terjadi dari kolestrol, lecithin mengemulsi kolestrol untuk menyekat kejadian batu karang.
✔ Mempertingkatkan daya ingatan dan meringankan stress : Mengandungi kolin yang membentuk penghantar untuk saraf kranial yang mempertingkatkan kuasa pembelajaran, memperbaiki daya ingatan, menghalang Alzheimer dan meringankan stress. Wanita hamil harus mengambil jumlah lecithin yang secukupnya untuk pembesaran sihat janin.
✔ Menghalang tekanan darah tinggi - Memperbaiki tekanan darah tinggi dengan menghalang arteriosklerosis, menggalakkan peredaran darah.
✔ Memperbaiki prostat lelaki : Kajian telah membuktikan masalah prostat dan urethra lelaki dapat diperbaiki dengan pengambilan kuantiti lecithin yang banyak.
✔ Meringakan sembelit : Lecithin adalah pelembut najis yang berkesan, ianya melembabkan usus dan meleraikan toksin di dalam usus.

Cinch Shake Mix

Perbezaan Shaklee dengan Produk lain;
Setiap kali kita meminum Shaklee Cinch, kita akan mendapat 24 gram  protin, 24 jenis vitamin dan mineral penting dan 6 gram serat larut. (Adalah dicadangkan diambil dengan 1 sudu Shaklee Energizing Soy Protein) Ini kerana protin digunakan untuk membina otot, dan ototlah yang menaikkan kadar metabolisma dan juga membakar kalori. Ini juga merupakan makanan yang kaya dengan protin yang juga sekaligus dapat menahan lapar, yang membantu dalam mengurangkan pengambilan makanan antara waktu makan. Leucine yang juga merupakan nutrisi penting dalam Cinch untuk keperluan tubuh kita.

Faedah Utama Cinch:
✔ Indeks glisemik - 22: Sesuai untuk penghidap kencing manis
✔ Dengan Cinch Pro, campuran eksklusif  protin dapat dipertingkatkan dengan leucine - asid amino
✔ Powered by leucine untuk memelihara otot semasa kita menurunkan berat badan
✔ 24 gram protin setiap hidangan bagi membantu kita sentiasa berasa kenyang
✔ Kandungan serat yang tinggi iaitu 6 gram serat setiap hidagan
✔ Glycemic yang rendah untuk mengekalkan tahap gula darah yang normal dan mengekalkan tenaga
✔ Memberikan 35% atau lebih Nilai Harian kepada 21 vitamin  dan mineral penting
✔ Penggunaan soya bebas GMO
✔ Tiada perasa tiruan, warna dan pemanis

  
Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:

Megi | ID: 971669 | Call/SMS 0169571850

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home