Saturday 9 November 2013

Vivix


. Satu penemuan REVOLUSIONARI dalam anti penuaan pada tahap sellular

. Vivix® merupakan supplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Dalam kajian, ramuan Vivix ini telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penting penuaan pada tahap sellular iaitu:

Kerosakan DNA di mana setiap hari, sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakan DNA. Serangan-serangan ini merosakan pangkalan data genetik, menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix ini melindungi dan memperbaiki sellular DNA.

✔ Pengawalan Genetik pengawalan genetik ini menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap selullar.

Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.

✔ Pengeluaran Tenaga Yang Kian Menurun Oleh Sel-Sel Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochondria menurun fungsi sel turut menurun.

Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.

✔ Penimbunan Protin AGE Penimbunan berlebihan protin AGE (advanced glycation end products) boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.

Ramuan Vivix adalah 10X lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur "muscadine") untuk melambatkan pembentukkan protin AGE.

Ramuan aktif Vivix ini juga membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, pelrindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejateraan.

Apa kata pengguna?






Baca lebih lanjut di sini





Hubungi saya untuk pertanyaan lebih lanjut:      
   
xoxo ♡                                                                                                  
Megi | ID: 971669 | Call/SMS 0169571850      
FB: Megi's Health Corner 
Email: mg.healthcorner@gmail.com

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home